• Aktin ambasadoři se chtějí zlepšovat, MeetUp v Brně stmelil celý kolektiv a zdokonalil jejich schopnosti.

    Aktin redakce
  • 0
  • /Praha, 13.12. 2022/ V duchu stmelování probíhal již třetí Aktin Ambasador MeetUp, tentokrát v Brněnské centrále Aktinu. Hlavním cílem byl networking, povídání o brandu a společné workshopy, které ambasadory edukují o nejnovějších trendech ze světa social media marketingu.

    „Osobní vztahy s influencery jsou pro nás při spolupracích zásadní, jedině tak jsme spolu schopni tvořit přínosný content pro jejich fanoušky.“ říká Michal Hubík, CEO Aktinu

    Rok co rok se značky předhání, kdo zaujme nejoriginálnějším způsobem a dokáže vzbudit největší zájem o produkt u zákazníka. Aktin si v tomto zakládá na síti svých influencerů. Vzdělává je, stmeluje a proto je vzájemná spolupráce přátelská, přirozená a především dlouhodobá. Tato strategie se Aktinu vyplácí, to dokazuje více než 10 milionů impresí měsíčně napříč platformami všech Aktin ambasadorů. Klasickou formu spolupráce s influencery, kde vám nutí svůj slevový kód, v Aktinu nenajdete. 

    Osobní vztahy a společné hodnoty jsou pro dlouhodobou spolupráci naprosto stěžejní. Z toho důvodu Aktin pořádá akce jako je Ambasador MeetUp, zaměřené na networking a stmelení celého kolektivu Aktin ambasadorů. Ti mají možnost si vyměnit cenné zkušenosti a poznatky o tvorbě na sociální sítě, setkat se s vedením firmy a do hloubky nahlédnout do zákulisí Aktinu.

    Našim ambasadorům necháváme prostor se realizovat,“ vysvětluje Klára Machálková, která má v Aktinu na starost právě influencery. “A to prakticky v celé jejich tvůrčí práci. Nediktujeme jim přesné zadání komunikace, věříme jim, pravidelně je informujeme o novinkách, komunikujeme s nimi a pomáháme jim být lepší v tom, co dělat chtějí. Tím jim dáváme i energii a chuť do společné tvorby,” dodává.

    „Je pro nás zásadní, aby všichni chápali naše produkty, jaký je náš celkový přístup, proč dbáme na kvalitu a aby to pro ně bylo stejně důležité, jako pro nás,“ prozrazuje Sarah Vegnerová z týmu pro influencer marketing. 

    Je obvyklé, že spolupráce Aktinu s ambasadorem trvá i 5 let. A proto se snaží vymýšlet stále nové kreativní cesty a zapojení, např. společné produktové kolaborace, ať už v rámci jídla či fashion. Příkladem může být syrovátkový protein v limitované edici ve spolupráci s Lucií Minářovou, granola s Andy Štechovou či braletka s Šárkou Švastalovou.

    Na Aktin Ambasador MeetUpu v Brně se sešlo dohromady 35 ambasadorů, kdy každý z nich se zabývá trochu jiným odvětvím (fitness, móda, výživa, zábava). Ti během večera nahlédli do zákulisí vzniku módy Vilgain, vyslechli si přednášku o zdravé výživě od Jany Zahradníkové a také o budoucnosti značky Vilgain v podání CEO Michala Hubíka.

    Připravené byly i vzorky ze vzniku Vilgain fashion

    Proběhly workshopy na téma trendy v Tik Toku, konkrétně jak na video střih a také foto a video detail při realizaci receptů. Byl připravený profesionální setup se širokým výběrem Vilgain produktů, které si influenceři nafotili a společně editovali na tu nejvyšší úroveň. Občerstvení bylo také připraveno z Vilgain produktů, ambasadoři tím získali inspiraci pro přípravu dalších receptů a sami ochutnali nové druhy přípravy. Všechny tyto poznatky posunou Aktin ambasadory zase o něco dál a společná práce s brandem bude o to jednodušší. Hlavním cílem celého MeetUpu byl však networking a pochopení myšlenky celé značky, jako komunity, která táhne za jeden provaz.

    Vyzkoušet foodstyling a nafotit si jídlo s profi setupem si zkusil každý
    Všichni v Aktinu milují Vilgain produkty, občerstvení proto bylo velkým potěšením

    Aktin má kromě kvalitních produktů ještě jednu opravdu silnou stránku, a tím je komunita lidí, kteří pravidelně nakupují kvalitní Vilgain produkty, čtou naše články a zkouší naše recepty. Právě proto další event už bude pro celou naši komunitu, nikoli pouze pro ambasadory. Chystáme jej už na jaro 2023. Společné workouty, cvičení, jóga, jídlo, přednášky, workshopy, live podcasty a hlavně celá komunita na jednom místě,“ doplňuje Klára Machálková.

    Komunita se společnou vizí je to, na čem si Aktin zakládá a také si ji náležitě opečovává. Budoucí eventy, které Aktin chystá se proto zaměřují na celou komunitu fanoušků, které pojí stejná myšlenka brandu. 

    Sejít se společně na jednom místě a pochopit myšlenku Aktinu je pro budování značky zásadní