Vilgain se stal oficiální výživovým partnerem Českého hokejeNově vzniklé partnerství mezi Českým hokejem a Vilgain, který se stává oficiálním výživovým partnerem Českého hokeje a všech hokejových reprezentací.7732 min.
Vilgain představuje nové logo, finální podobě předcházelo přes 1000 návrhůVilgain představuje novou vizuální identitu, jejímž cílem je motivovat všechny na cestě za lepším já 4422 min.
Vilgain Brunch & Workout: spojení Aktin ambasadorů, kvalitního jídla i pohybuVe čtvrtek 14. září 2023 proběhl Vilgain Brunch & Workout event, kterého se zúčastnily influencerské tváře Vilgainu. 033 min.
HC Sparta a Vilgain: partnerství, které zvolili hráčiSpolečnost Vilgain se bude nově účastnit zápasů hokejové extraligy - stává se totiž jedním z partnerů HC Sparta Praha, jejíž profesionální hráči si sami vyžádali produkty Vilgain pro podporu sportovních výkonů.3323 min.
Aktin rozhýbal v Česku a na Slovensku více než 28 tisíc lidíKomunitní výzva organizovaná Aktinem pod názvem #aktinchallenge baví tisíce lidí. Úkoly v kategorii sport, vaření a péče o mentální zdraví motivují účastníky zlepšit svůj životní styl. Aktinchallenge začala 1. ledna a trvá až do 18. dubna, takže soutěžící mají dost prostoru na to, aby změnili svoje návyky na celý rok 2023 a potažmo i na celý život. 024 min.
Aktin ambasadoři se chtějí zlepšovat, MeetUp v Brně stmelil celý kolektiv a zdokonalil jejich schopnosti.V duchu stmelování probíhal již třetí Aktin Ambasador MeetUp, tentokrát v Brněnské centrále Aktinu. Hlavním cílem byl networking, povídání o brandu a společné workshopy, které ambasadory edukují o nejnovějších trendech ze světa social media marketingu.014 min.
Na adventní kalendář Aktin čekalo víc než 2000 lidí, na Vánoce chtějí být Tady a teďDůležitost sebepéče se zdůrazňuje čím dál častěji, mindfulness je cool. Aktin se rozhodl přispět k většímu klidu do nejvíce stresujícího období roku každodenní, bezstarostnou a chutnou minipéčí o sebe samého – a vypadá to, že trefil do černého. Tím však ve zpříjemňování adventu nekončí.004 min.
Zájem veřejnosti o zdravé potraviny roste, z pohledu Aktinu meziročně o třetinuDíky šíření edukativního obsahu pod značkou Aktin pozitivně působíme na 225 tisíc unikátních návštěvníků webu měsíčně a obsah na sociálních sítí u nás měsíčně shlédne veřejnost čítající jednotky milionů lidí.003 min.
Unikátní spolupráce Aktinu s Lucií Minářovou, Andy Štěch a Mikýřem pro veřejnost, která na sobě makáSpolupráce Aktinu s influencery je dlouhodobá a strategická – zapojujeme je přímo do vývoje produktů vlastní značky Vilgain, které spoluvytváří jak dle vlastních potřeb, tak pro své fanoušky. Ty inspirují v různých oblastech: Mikýř zábavně edukuje o veřejném dění, Andy Štěch vzdělává ve výživě a Lucie Minářová inspiruje k pohybu.003 min.
Nová kolekce oblečení Vilgain® Athleisure dává smyslVilgain® oblečení je o odlišném přístupu k módě a popření aktuálního trendu ultra fast fashion. Naší misí je nabídnout alternativu ke konzumní nadprodukci často nízké estetické hodnoty s krátkou životností. Vytváříme vysoce kvalitní oblečení za dostupnou cenu. Zásadní je pro nás udržitelnost, nadčasový design a neustálé zlepšování. 1104 min.
Syrovátkový protein je superhodnotný zdroj bílkovin nejvyšší kvalityČasto sportujete, makáte na sobě, chcete se udržet zdraví a ve skvělé kondici? Proteiny patří nejen do suplementačního plánu aktivního sportovce, jsou vhodným doplňkem vyvážené stravy kohokoliv.003 min.