Newsroom
Sekce
- Tiskové zprávy (12) Reset Tiskové zprávy
- Nově uvedené produkty (6)
- Novinky (1)
Vilgain se stal oficiální výživovým partnerem Českého hokeje
Nově vzniklé partnerství mezi Českým hokejem a Vilgain, který se stává oficiálním výživovým partnerem Českého hokeje a všech hokejových reprezentací.
Vilgain představuje nové logo, finální podobě předcházelo přes 1000 návrhů
Vilgain představuje novou vizuální identitu, jejímž cílem je motivovat všechny na cestě za lepším já
Vilgain Brunch & Workout: spojení Aktin ambasadorů, kvalitního jídla i pohybu
Ve čtvrtek 14. září 2023 proběhl Vilgain Brunch & Workout event, kterého se zúčastnily influencerské tváře Vilgainu.
HC Sparta a Vilgain: partnerství, které zvolili hráči
Společnost Vilgain se bude nově účastnit zápasů hokejové extraligy - stává se totiž jedním z partnerů HC Sparta Praha, jejíž profesionální hráči si sami vyžádali produkty Vilgain pro podporu sportovních výkonů.
Aktin rozhýbal v Česku a na Slovensku více než 28 tisíc lidí
Komunitní výzva organizovaná Aktinem pod názvem #aktinchallenge baví tisíce lidí. Úkoly v kategorii sport, vaření a péče o mentální zdraví motivují účastníky zlepšit svůj životní styl. Aktinchallenge začala 1. ledna a trvá až do 18. dubna, takže soutěžící mají dost prostoru na to, aby změnili svoje návyky na celý rok 2023 a potažmo i na celý život.
Aktin ambasadoři se chtějí zlepšovat, MeetUp v Brně stmelil celý kolektiv a zdokonalil jejich schopnosti.
V duchu stmelování probíhal již třetí Aktin Ambasador MeetUp, tentokrát v Brněnské centrále Aktinu. Hlavním cílem byl networking, povídání o brandu a společné workshopy, které ambasadory edukují o nejnovějších trendech ze světa social media marketingu.
Na adventní kalendář Aktin čekalo víc než 2000 lidí, na Vánoce chtějí být Tady a teď
Důležitost sebepéče se zdůrazňuje čím dál častěji, mindfulness je cool. Aktin se rozhodl přispět k většímu klidu do nejvíce stresujícího období roku každodenní, bezstarostnou a chutnou minipéčí o sebe samého – a vypadá to, že trefil do černého. Tím však ve zpříjemňování adventu nekončí.
Zájem veřejnosti o zdravé potraviny roste, z pohledu Aktinu meziročně o třetinu
Díky šíření edukativního obsahu pod značkou Aktin pozitivně působíme na 225 tisíc unikátních návštěvníků webu měsíčně a obsah na sociálních sítí u nás měsíčně shlédne veřejnost čítající jednotky milionů lidí.
Unikátní spolupráce Aktinu s Lucií Minářovou, Andy Štěch a Mikýřem pro veřejnost, která na sobě maká
Spolupráce Aktinu s influencery je dlouhodobá a strategická – zapojujeme je přímo do vývoje produktů vlastní značky Vilgain, které spoluvytváří jak dle vlastních potřeb, tak pro své fanoušky. Ty inspirují v různých oblastech: Mikýř zábavně edukuje o veřejném dění, Andy Štěch vzdělává ve výživě a Lucie Minářová inspiruje k pohybu.
Nová kolekce oblečení Vilgain® Athleisure dává smysl
Vilgain® oblečení je o odlišném přístupu k módě a popření aktuálního trendu ultra fast fashion. Naší misí je nabídnout alternativu ke konzumní nadprodukci často nízké estetické hodnoty s krátkou životností. Vytváříme vysoce kvalitní oblečení za dostupnou cenu. Zásadní je pro nás udržitelnost, nadčasový design a neustálé zlepšování.