Na adventní kalendář Aktin čekalo víc než 2000 lidí, na Vánoce chtějí být Tady a teď

26. 10. 2022
Komentáře
Na adventní kalendář Aktin čekalo víc než 2000 lidí, na Vánoce chtějí být Tady a teď
Aktin Adventní kalendář Tady a teď

/Praha, 26. 10. 2022/ Důležitost sebepéče se zdůrazňuje čím dál častěji, mindfulness je cool. Aktin se rozhodl přispět k většímu klidu do nejvíce stresujícího období roku každodenní, bezstarostnou a chutnou minipéčí o sebe samého – a vypadá to, že trefil do černého. Tím však ve zpříjemňování adventu nekončí.

Filozofií Aktinu je již od prvopočátku nabídka kvalitních a funkčních produktů bez zbytečných příměsí. To se nejlépe daří díky vlastní značce Vilgain, která pozvolna nahrazuje dřívější produktovou značku Aktin. Od začátku roku pod značkou Vilagin uvedli více než 100 zcela nových produktů, z nichž většina spadá do kategorie potravin. Novou vertikálu v portfoliu představuje kosmetika. Její první vlaštovkou se stalo bambucké máslo, záhy přilétlo i body butter.

V posledním kvartálu se však nepřekvapivě zaměřil také na vánočně laděné produkty v limitované edici.“Plníme přání našich zákazníků, a po roce jsme tak znovu uvedli limitované edice produktů, které k Vánocům patří”, uvádí CMO Aktinu Josef Buryan.Ke třem bestsellerům z loňska přibyl letos jeden zcela nový – adventní kalendář Tady a teď.

Na adventní kalendář Aktin čekalo víc než 2000 lidí, na Vánoce chtějí být Tady a teď

“Po adventním kalendáři od Aktinu byla nejen loňský rok velká poptávka. Rozhodli jsme se tedy vyjít naším zákazníkům vstříc a připravili jsme adventní kalendář Tady a teď”, představuje produkt Buryan. Kalendář v sobě, kromě oříškových truffles, skrývá také každodenní motivační citát a připomenutí důležitosti přítomného okamžiku. Při výrobě kalendáře, která proběhla kompletně v ČR, kladl Aktin důraz na ekologii a ruční výrobu. Oříškové truffles jsou díky svému složení vhodné také pro vegany, celiaky či jedince s laktózovou intolerancí. “Zákazníci se na kalendář očividně hodně těšili. Jeho uvedení si nechalo hlídat rekordní počet zákazníků za celou historii Aktinu”, doplňuje Buryan.

Již loni světlo světa spatřil Vilgain Protein Bar s příchutí perníčku, který se během zimních měsíců stal bestsellerem. “Loni jsme s uvedením této tyčinky trochu otáleli, ale i tak se jí nakonec prodalo přes 4000 kusů. Letos jsme tedy s první várkou přišli již v říjnu a vyprodali ji za 3 dny”, dodává Michal Hubík, CEO Aktinu.

Na adventní kalendář Aktin čekalo víc než 2000 lidí, na Vánoce chtějí být Tady a teď

Sladká ořechová másla Sweet Nuts se celoročně řadí mezi nejoblíbenější ořechová másla, která Aktin prodává. Limitka s příchutí vanilkových rohlíčků se okamžitě po letošním znovuuvedení stala ořechovým máslem číslo 1. Sweet Nuts se prodává v 10 variantách, přesto byl právě vanilkový rohlíček během vánoční sezóny nejprodávanější příchutí se 1748 prodanými kusy. Tento rok to vypadá na ještě větší úspěch.

Na adventní kalendář Aktin čekalo víc než 2000 lidí, na Vánoce chtějí být Tady a teď

Posledním do party vánočních limitek je Vilgain Granola, u níž se, stejně jako u proteinové tyčinky, sází na oblíbenou chuť perníčku, která je s vánoční atmosférou úzce spojená. “Soupeřit s naší maple pecan granolou není jen tak, ale perníčková limitka i tak loni obstála, a proto jsme se rozhodli ji do nabídky opět zařadit”, uvádí Hubík. Perníkové granoly se během loňské zimy prodalo 1818 kusů.

Navzdory dvouciferné inflaci se firma i v uplynulém období nacházela v černých číslech, čehož dosáhla díky rostoucímu počtu lidí, kteří si zakládají na kvalitních potravinách. Značka Vilgain dále získává na popularitě, a to nejen mezi sportovci, což ostatně potvrzuje překročení hranice 1 000 000 prodaných produktů od začátku roku. Vilgain produkty představovaly ve třetím kvartálu roku 2022 již více než 40 % prodejů firmy. Mezi nejprodávanější se dlouhodobě řadí minutové vločky, syrovátkový protein, proteinové tyčinky či hotové pizza těsto. V módě se bestsellery staly zejména bezešvé legínybraletky, a velký úspěch sklidila také novinka Edible Cookie Dough – sušenkové těsto ve formě ořechového másla. 

V následujících měsících bude na pořadu realizace dlouho avizované expanze do zahraničí, konkrétně se jedná o německy mluvící země, Německo a Rakousko, na něž Aktin vstoupí pod značkou Vilgain.

Více o všem, co děláme se dozvíš v newsroom novinkách.
Přihlásit odběr
Kontakt pro novináře press@aktin.cz nebo +420 728 334 616
Unikátní spolupráce Aktinu s Lucií Minářovou, Andy Štěch a Mikýřem pro veřejnost, která na sobě maká
Unikátní spolupráce Aktinu s Lucií Minářovou, Andy Štěch a Mikýřem pro veřejnost, která na sobě maká
Spolupráce Aktinu s influencery je dlouhodobá a strategická – zapojujeme je přímo do vývoje produktů vlastní značky Vilgain, které spoluvytváří jak dle vlastních potřeb, tak pro své fanoušky. Ty inspirují v různých oblastech: Mikýř zábavně edukuje o veřejném dění, Andy Štěch vzdělává ve výživě a Lucie Minářová inspiruje k pohybu.
Syrovátkový protein je superhodnotný zdroj bílkovin nejvyšší kvality
Syrovátkový protein je superhodnotný zdroj bílkovin nejvyšší kvality
Často sportujete, makáte na sobě, chcete se udržet zdraví a ve skvělé kondici? Proteiny patří nejen do suplementačního plánu aktivního sportovce, jsou vhodným doplňkem vyvážené stravy kohokoliv.
Aktin ambasadoři se chtějí zlepšovat, MeetUp v Brně stmelil celý kolektiv a zdokonalil jejich schopnosti.
Aktin ambasadoři se chtějí zlepšovat, MeetUp v Brně stmelil celý kolektiv a zdokonalil jejich schopnosti.
V duchu stmelování probíhal již třetí Aktin Ambasador MeetUp, tentokrát v Brněnské centrále Aktinu. Hlavním cílem byl networking, povídání o brandu a společné workshopy, které ambasadory edukují o nejnovějších trendech ze světa social media marketingu.
Vilgain se stal oficiální výživovým partnerem Českého hokeje
Vilgain se stal oficiální výživovým partnerem Českého hokeje
Nově vzniklé partnerství mezi Českým hokejem a Vilgain, který se stává oficiálním výživovým partnerem Českého hokeje a všech hokejových reprezentací.
Vilgain představuje nové logo, finální podobě předcházelo přes 1000 návrhů
Vilgain představuje nové logo, finální podobě předcházelo přes 1000 návrhů
Vilgain představuje novou vizuální identitu, jejímž cílem je motivovat všechny na cestě za lepším já
Vilgain Brunch & Workout: spojení Aktin ambasadorů, kvalitního jídla i pohybu
Vilgain Brunch & Workout: spojení Aktin ambasadorů, kvalitního jídla i pohybu
Ve čtvrtek 14. září 2023 proběhl Vilgain Brunch & Workout event, kterého se zúčastnily influencerské tváře Vilgainu.
HC Sparta a Vilgain: partnerství, které zvolili hráči
HC Sparta a Vilgain: partnerství, které zvolili hráči
Společnost Vilgain se bude nově účastnit zápasů hokejové extraligy - stává se totiž jedním z partnerů HC Sparta Praha, jejíž profesionální hráči si sami vyžádali produkty Vilgain pro podporu sportovních výkonů.
Aktin rozhýbal v Česku a na Slovensku více než 28 tisíc lidí
Aktin rozhýbal v Česku a na Slovensku více než 28 tisíc lidí
Komunitní výzva organizovaná Aktinem pod názvem #aktinchallenge baví tisíce lidí. Úkoly v kategorii sport, vaření a péče o mentální zdraví motivují účastníky zlepšit svůj životní styl. Aktinchallenge začala 1. ledna a trvá až do 18. dubna, takže soutěžící mají dost prostoru na to, aby změnili svoje návyky na celý rok 2023 a potažmo i na celý život.
Darujte krev a využijte slevu na nákup zdravých potravin od Aktin.cz
Darujte krev a využijte slevu na nákup zdravých potravin od Aktin.cz
Zájem veřejnosti o zdravé potraviny roste, z pohledu Aktinu meziročně o třetinu
Zájem veřejnosti o zdravé potraviny roste, z pohledu Aktinu meziročně o třetinu
Díky šíření edukativního obsahu pod značkou Aktin pozitivně působíme na 225 tisíc unikátních návštěvníků webu měsíčně a obsah na sociálních sítí u nás měsíčně shlédne veřejnost čítající jednotky milionů lidí.
Nová kolekce oblečení Vilgain® Athleisure dává smysl
Nová kolekce oblečení Vilgain® Athleisure dává smysl
Vilgain® oblečení je o odlišném přístupu k módě a popření aktuálního trendu ultra fast fashion. Naší misí je nabídnout alternativu ke konzumní nadprodukci často nízké estetické hodnoty s krátkou životností. Vytváříme vysoce kvalitní oblečení za dostupnou cenu. Zásadní je pro nás udržitelnost, nadčasový design a neustálé zlepšování.