/Praha, 26. 10. 2022/ Důležitost sebepéče se zdůrazňuje čím dál častěji, mindfulness je cool. Aktin se rozhodl přispět k většímu klidu do nejvíce stresujícího období roku každodenní, bezstarostnou a chutnou minipéčí o sebe samého – a vypadá to, že trefil do černého. Tím však ve zpříjemňování adventu nekončí.
Filozofií Aktinu je již od prvopočátku nabídka kvalitních a funkčních produktů bez zbytečných příměsí. To se nejlépe daří díky vlastní značce Vilgain, která pozvolna nahrazuje dřívější produktovou značku Aktin. Od začátku roku pod značkou Vilagin uvedli více než 100 zcela nových produktů, z nichž většina spadá do kategorie potravin. Novou vertikálu v portfoliu představuje kosmetika. Její první vlaštovkou se stalo bambucké máslo, záhy přilétlo i body butter.
V posledním kvartálu se však nepřekvapivě zaměřil také na vánočně laděné produkty v limitované edici.“Plníme přání našich zákazníků, a po roce jsme tak znovu uvedli limitované edice produktů, které k Vánocům patří”, uvádí CMO Aktinu Josef Buryan.Ke třem bestsellerům z loňska přibyl letos jeden zcela nový – adventní kalendář Tady a teď.
“Po adventním kalendáři od Aktinu byla nejen loňský rok velká poptávka. Rozhodli jsme se tedy vyjít naším zákazníkům vstříc a připravili jsme adventní kalendář Tady a teď”, představuje produkt Buryan. Kalendář v sobě, kromě oříškových truffles, skrývá také každodenní motivační citát a připomenutí důležitosti přítomného okamžiku. Při výrobě kalendáře, která proběhla kompletně v ČR, kladl Aktin důraz na ekologii a ruční výrobu. Oříškové truffles jsou díky svému složení vhodné také pro vegany, celiaky či jedince s laktózovou intolerancí. “Zákazníci se na kalendář očividně hodně těšili. Jeho uvedení si nechalo hlídat rekordní počet zákazníků za celou historii Aktinu”, doplňuje Buryan.
Již loni světlo světa spatřil Vilgain Protein Bar s příchutí perníčku, který se během zimních měsíců stal bestsellerem. “Loni jsme s uvedením této tyčinky trochu otáleli, ale i tak se jí nakonec prodalo přes 4000 kusů. Letos jsme tedy s první várkou přišli již v říjnu a vyprodali ji za 3 dny”, dodává Michal Hubík, CEO Aktinu.
Sladká ořechová másla Sweet Nuts se celoročně řadí mezi nejoblíbenější ořechová másla, která Aktin prodává. Limitka s příchutí vanilkových rohlíčků se okamžitě po letošním znovuuvedení stala ořechovým máslem číslo 1. Sweet Nuts se prodává v 10 variantách, přesto byl právě vanilkový rohlíček během vánoční sezóny nejprodávanější příchutí se 1748 prodanými kusy. Tento rok to vypadá na ještě větší úspěch.
Posledním do party vánočních limitek je Vilgain Granola, u níž se, stejně jako u proteinové tyčinky, sází na oblíbenou chuť perníčku, která je s vánoční atmosférou úzce spojená. “Soupeřit s naší maple pecan granolou není jen tak, ale perníčková limitka i tak loni obstála, a proto jsme se rozhodli ji do nabídky opět zařadit”, uvádí Hubík. Perníkové granoly se během loňské zimy prodalo 1818 kusů.
Navzdory dvouciferné inflaci se firma i v uplynulém období nacházela v černých číslech, čehož dosáhla díky rostoucímu počtu lidí, kteří si zakládají na kvalitních potravinách. Značka Vilgain dále získává na popularitě, a to nejen mezi sportovci, což ostatně potvrzuje překročení hranice 1 000 000 prodaných produktů od začátku roku. Vilgain produkty představovaly ve třetím kvartálu roku 2022 již více než 40 % prodejů firmy. Mezi nejprodávanější se dlouhodobě řadí minutové vločky, syrovátkový protein, proteinové tyčinky či hotové pizza těsto. V módě se bestsellery staly zejména bezešvé legíny a braletky, a velký úspěch sklidila také novinka Edible Cookie Dough – sušenkové těsto ve formě ořechového másla.
V následujících měsících bude na pořadu realizace dlouho avizované expanze do zahraničí, konkrétně se jedná o německy mluvící země, Německo a Rakousko, na něž Aktin vstoupí pod značkou Vilgain.