Unikátní spolupráce Aktinu s Lucií Minářovou, Andy Štěch a Mikýřem pro veřejnost, která na sobě maká

Aktin redakce
  • 0
  • Dnes představujeme dlouho očekávaného Mikýře v prášku. Už od roku 1994 jsem měl v hlavě jen jeden cíl. Vytvořit kvalitní protein, který dokonale vystihuje delikátní chuťové tóny prostředí internetu, pocitu úspěchu a zajištění pasivního příjmu. Po téměř půl roce jsme na to přišli. Banán v čokoládě! A já vím, co si myslíte. 'Hehe banán v čokoládě ' Ale, prosím, nezesměšňujte to. Skutečně, tak chutná esence internetu. A složení? Řeknu pouze jedno. S tímhle produktem to všichni zvládnem. Není absolutně o čem pochybovat. Koukni se do zrcadla. A nyní se koukni do zrcadla a drž v ruce tento protein. Už to chápeš? S tímhle proteinem to prostě všichni zvládnem. Zvládnul to i Marek a ten nemá ruce!”, komentuje produkt Martin "Mikýř" Mikyska. Mikýř v prášku to je 80 % protein, 20 % banán v čokoládě a 0 % pochyby.

    Lucií Minářovou uvádíme Vilgain Luciemin Whey Protein, prémiový syrovátkový koncentrát zcela přírodního původu slazený pouze steviol‑glykosidy bez jakékoliv pachuti. Při výrobě jsme použili pouze kvalitní ingredience. “Už to zní asi i trochu jako klišé, ale fakt jsme na něm společně s Vilgain makali přes rok a od té doby jsme ho ladili, až to podle mě bylo naprosto dokonalý. Prostě dokud tam nebyla cítit ta krémovost pořádného arašídového másla, dokud to nevonělo skořicí na kilometr, dokud ty chutě spolu stoprocentně nesouzněly, nemohla jsem se pod to podepsat. Zkombinovali jsme chutě, které miluju, s kvalitou, která je pro Vilgain typická. No a vznikl protein, který ti podle mě nesmí doma chybět”, popisuje Minářová.

    A spolu s Andy Štěch jsme vyrobili Vilgain Andy Granolu, prémiovou směs s kvalitními ovesnými vločkami, křupavými oříšky, čokoládovými pecičkami, kokosovým nektarem a špetkou Himalájské soli. “Odrazili jsme sa od mojeho obľúbeného claimu – čo chrumká, to chutí. A tak je GRANOLA Peanut butter&Chocolate chip oficiálne na svetě. Combo arašidového masla a čokolády? To je láska na prvé ochutnanie. Nemôžeme sa dočkať, čo na ňu poviete, až ju vyskúšate. Chrumkavosť a súhru chutí sme totiž vylaďovali dovtedy, kým neboli tip top”, představuje Štěch.

    Společně edukujeme veřejnost v oblasti výživy díky dlouhodobé spolupráci. “Chceme budovat silné pouto mezi naší značkou a každou osobností, ať už sportovcem nebo influencerem, se kterým spolupráci navážeme. Jde nám o to, aby byla co nejvíc interaktivní a přinesla přidanou hodnotu pro firmu, ambasadora i zákazníka", shrnuje dlouhodobé partnerství s influencery Jana Bohumelová, Affil & Influencer Relations Manager pro CZ a SK. Nejde jen o zápůjčky a testování, jak všichni známe a jsme tím často už přesycení. “Naše práce je partnerská a oboustranně prospěšná. Influenceři přinášejí svým fanouškům unikátní produkt, na jehož výrobě se podílí od samotného začátku a Aktin získává přímo inspiraci a potřeby zákazníků a fanoušků influencerů, jaké produkty by rádi v portfoliu vlastní značky Vilgain našli”, vysvětluje Michal Hubík, CEO Aktinu. Tým Aktinu pracuje na vývoji vlastních produktů už šest let, pod značkou Vilgain jich aktuálně nabízí devadesát.