Marketing Aktinu vede Josef Buryan, přišel z evropské centrály Facebooku

Aktin redakce
  • 0
  • /Praha, 13. 4. 2022/ V Aktinu jsme nově obsadili pozici CMO. Josef Buryan přišel z evropské centrály Meta, kde poslední 3 roky vedl globální MarTech projekty a konzultoval business a marketing s největšími inzerenty v rámci regionu. Přináší sebou zkušenosti od nejinovativnějších firem v social media a influencer marketingu.

    Josef se v e‑commerce a social media oboru pohybuje už více než 10 let. Vedl marketing v cashback portálu Tipli a podílel se na úspěšných online projektech v 5DM.cz. A představuje svou misi v marketingu Aktinu: “Naším poselstvím je odstraňovat bullshit z vertikály zdraví & fitness. Přiložit ruku k dílu marketingem na světové úrovni s důrazem na top kvalitu produktů s minimalistickým složením. A zásadně bez zavádějících reklam.” Na letošní rok se svým týmem cílí, i po předchozích silných letech, na meziroční růst. “Díky novému logistickému zázemí v Brně jsme připraveni a chystáme se rozšiřovat portfolio produktů o spoustu novinek, jak v potravinách, tak v módě, popisuje. Marketingový tým má Aktin kompletně in‑house a nehodlá na tom nic měnit. Aktin dlouhodobě patří k nejúspěšnějším firmám z Česka na sociálních sítích, neusíná na vavřínech a postupně naskakujeme na nové trendy, jako je třeba TikTok.
    A jaká je zkušenost Josefa s produkty Vilgain, vlastní značkou Aktinu? “Každým nákupem se mi daří objevovat něco nového, což mě v jídle nejvíc baví. Vypíchl bych slaná ořechová másla, granolu a protein, ve kterém jsou fakt kousky jahod nebo pravé vanilky! Z módy určitě Vilgain Organic Crew Socks, což jsou suverénně nejpohodlnější ponožky, jaké jsem kdy měl”.