3,9
150 hodnocení

Velmi chutny a stravitelny protein

Forkys protein objednavam uz cca 3 mesice a nemuzu si jej vynachvalit. Oproti klasickym proteinum je mnohem stravitelnejsi a take chutnejsi. Na ceskem trhu neni srovnatelny produkt, velmi doporucuji.

3

Nejlepší protein ever!

Nejsem fanda přehnaných příchutí a proto se tenhle protein stal mým neoblíbenějším! Zapomeňte na hrudky nebo umělou pachuť, tohle je tak jemný a vláčný protein <3

2

Moc dobrý

Příchuť kokos/cookies je první, kterou jsem ochutnala, ale je super, jak do kaše, tak s mraženým ovocem. Je méně sladká, což mi vyhovuje.

1

Ovocné příchutě jsou topka

PISTÁCIE nejlepší, výrazná chuť, JAHODA taky fajn, obojí příjemná konzistence, velmi přirozená chuť, nepřeslazené, B12 navíc je fajn :) VANILKA slabší, chuťově nevýrazná i při rozmíchání v malém množství, tu bych viděla spíš někam schovat do buchty nebo tak, za sebe tuhle příchuť už neobjednám. COCONUT COOKIE o něco lepší, ale na mě pořád dost nevýrazná, sem tam asi proč ne, ale já osobně si raději při tom výběru, co dnes je, objednám něco jiného.

1

Najlepší vegan protein

Objednala som si jahodovu vzorečku a bola som milo prekvapená. Za mňa najlepší veganský protein, aký som skusila. Už máme doma veľké balenie.

1

Nejlepší veganský protein!

Za mě aktuálně nejlepší veganský protein na trhu. Měla jsem choco-almond a kokos a oba můžu vřele doporučit! A to jsem si myslela, že PEScience jen tak něco nepřekoná.

1

Poměr kvalita/cena/lokálnost/účel ba jedničku

Nejlepší protein, jaký jsem zatím ochutnala. Cena - složení - chuť - česká výroba, vše výborné. Objednám beze sporu znovu.

Výborný protein

Složením vážně skvělý protein přirovnatelný k sunwarrior, narozdíl od něj má ale příjemnou chuť, sladkou ale ne nijak přehnaně, takže se ho člověk nepřejí. Nemá pískovitou konzistenci, hezky jemnou, skvěle se hodí do kaší, kterou osladí a dochutí a jinak ji chuť nezkazí. Hodnocení lehce ubírám kvůli ceně proteinu.

Nechápu.

Chuť skvělá. Složení až na jedno velké ALE je taky skvělé. Ale teď k tomu ALE. Stačí se podívat na množství vitamínu B12 v jedné dávce...99.9 miligramu. Denní příjem by měl být cca 4 miligramy. Všiml jsem si toho, když jsem se domu vrátil z rozboru krve a měl jsem.az neskutečně překročenou normu vitamínu B12. Pokud s tím něco neudělají...Tak ho s kamarády přestáváme objednávat.

Jedná se o mikrogramy, ne miligramy. Doporučený denní příjem je 2,4 ug, ale v poslední době se prosazuje denní dávka 4 až 7 ug, kterou se řídíme my. Denně se osobám do 50 let doporučuje konzumovat 250 µg kyanokobalaminu proteinu je na dávku cca 100µg). Je nutné konzumovat tak vysokou dávku kvůli nasycením receptorů, které zajišťují vstřebávání vitaminu B12. Tyto receptory se rychle obsadí, po 3-6 hodinách jsou znovu k dispozici a mohou vázat další kobalamin. Z jedné dávky vitaminu jsme schopni vstřebat pouze 1,5 ug. Dále ovšem dochází při vyšších koncentracích k pasivní difuzi přes stěnu střeva. Tímto způsobem jsme schopni vstřebat další 1% z přijaté dávky. Pro většinu doplňků stravy je 100µg minimální hodnota a u většiny z nich to začíná na 250µg, ale spíše 500µg nebo 1000µg. Doporučuji vám prvně prostudovat přirozené zdroje, dříve než začnete spouštět kritiku a zhodnotit vaši momentální stav a suplementaci, zdali ke zvýšené hladině nemohlo dojít tím, že jste tam šel těsně po příjmu vysoce koncentrovaného suplementu: https://www.pcrm.org/health/diets/vegdiets/dont-vegetarians-have-trouble-getting-enough https://ods.od.nih.gov/factsheets/Vitaminb12-Healthprofessional/ https://proveg.com/plant-based-food-and-lifestyle/vegan-nutrients/vitamin-b12-deficiency-identifying-symptoms-and-taking-precautions-on-veganvegetarian-diets/ https://zdravi.euro.cz/clanek/postgradualni-medicina/nutricni-deficit-vitaminu-b12-u-kojenych-deti-367850 https://www.b12-vitamin.com/algae/ http://soucitne.cz/vitamin-b12-casto-kladene-otazky https://nutritionfacts.org/video/daily-source-of-vitamin-b12/ https://nutritionfacts.org/video/cheapest-source-of-vitamin-b12/ https://nutritionfacts.org/video/vitamin-b12-recommendation-change/ https://vitaminb12bereteho.wordpress.com/digestion_absorption_and_transport/

💚

Vyzkoušela jsem hodně proteinů, a to jak rostlinných, tak syrovátkových, ale tenhle je s jistotou můj favorit. První balení pistáciového jsem pila každý den a do teď se mi nepřepil. Překvapilo mě, že zrovna tahle příchuť je u mě no. 1, ale jahoda je hned další v pořadí. Vím, že jakožto vegan můžu mít jiné preference či chutě, ale i neveganům protein nad míru chutnal :) za mě jednoduše top notch 👌🏻