Dezert od thaiské fitness babičky: Mango sticky rice s pořádnou náloží bílkovin

Michaela Dobiášová
Michaela Dobiášová před 6 měsíci
1
Dezert od thaiské fitness babičky: Mango sticky rice s pořádnou náloží bílkovin

Každý, kdo v Thaisku ochutnal tradiční dezert známý jako "Mango sticky rice", se už v životě potýkal se závislostí. No vážně. Spojení sladkého manga spolu s lahodnou kokosovou rýží naprosto nečekaně, zato však velmi radikálně odzbrojí chuťové buňky a vyvolá pocit nenasytnosti.

Teď se nenacházíme na prosluněné thaiské pláži, avšak v epicentru zdravých a nutričně vyvážených Aktin receptů. Proto už možná (a velmi správně) tušíte, že pro vás máme bílkovinami nadupanou verzi této slavné lepivé rýže s mangem. 

1 porce obsahuje

  • 465 kcal
  • 65 g sacharidů
  • 16 g tuků
  • 16 g bílkovin

Na 1 porci

Postup

  1. Dezert od thaiské fitness babičky: Mango sticky rice s pořádnou náloží bílkovinRýži (lepivou seženeme třeba v asijské večerce) si namočíme minimálně 3 hodiny (ideálně přes noc) předem do vody. Před vařením rýži přecedíme, důkladně propereme ve studené vodě a necháme okapat.

  2. Rýži vaříme nejprve ve 150 ml vody. Jakmile se vsákne, přilijeme kokosové mléko s rozmíchaným proteinem a ještě chvíli povaříme.

  3. Hotovou rýži vyklopíme do misky, přikryjeme pokličkou a necháme asi 15 minut odpočívat. Rýže by měla být vlhká, lepivá, pevná, avšak do měkka uvařená.

  4. Podáváme se šťavnatým mangem, posypané sezamovými semínky.Dezert od thaiské fitness babičky: Mango sticky rice s pořádnou náloží bílkovin

Poděkuj autorovi
8
Aktin Vegan Proteinová Cookieska
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________