Úprava otevírací doby během svátků. Podrobné informace naleznete zde.

Zavřít upozornění

Umíš mrtvý tah? 5 nejčastějších chyb, které stále děláme

Umíš mrtvý tah? 5 nejčastějších chyb, které stále děláme

Jan Caha Jan Caha před 8 měsíci

Neexistuje snad komplexnější cvik při běžném fitness tréninku, než je mrtvý tah. Je základem tréninku zad, hamstringů, kvadricepsů, ale také ukazatelem síly nejen pro běžné cvičence, ale hlavně pro silové trojbojaře. Tento cvik totiž zatěžuje téměř celé tělo a pokud chcete vytěžit ze svého tréninku maximum, jistě do něj patří. U mrtvého tahu je velmi důležité, aby technika jeho provedení byla 100%, a nedošlo tak ke zranění. 

Jak na mrtvý tah správně?  

O jaké další cviky doplnit mrtvé tahy v bodybuilderském tréninku?

Pokud se nepřipravujete na silový trojboj a používáte jej jen jako prostředek k účinnému procvičení celého těla, doporučuje se jím začít celá tréninková jednotka, anebo je zařadit mezi první cviky. Poté záleží na tom, jakým partiím trénink dále věnujete. 

Budou to dolní končetiny? Pak zkuste například:   

Bude váš trénink zaměřen na procvičení zad? Doplňte jej o:

  • shyby
  • stahování horní kladky
  • přítahy velké činky v předklonu
  •