Lehký letní dezert: Fit panna cotta

Michaela Dobiášová
Michaela Dobiášová před 2 měsíci
Lehký letní dezert: Fit panna cotta

Panna cottu pravděpodobně znáte jako půvabný smetanový dezert zdobící zákuskové vitríny. Dnes bychom vám rádi představili její mladší sestru — mnohem více fit, bez cukru, tučné smetany a přesto vlastní.

Pokud si ji připravíte do starých zavařovaček tak jako my, můžete si ji vzít kamkoliv s sebou jako zdravou svačinku. 

1 porce obsahuje

  • 248 kcal
  • 22 g sacharidů
  • 8 g tuků
  • 22 g bílkovin

Na 3 porce

Na panna cottu:
Na malinovou omáčku:

Postup

  1. Lehký letní dezert: Fit panna cotta

    Z ingrediencí na panna cottu vytvoříme krém, který spojíme s želatinovým ztužovačem podle návodu na obalu.

    Hotovým krémem s pudinkovou konzistencí naplníme skleničky do tří čtvrtin.

  2. Maliny lehce povaříme, přídáme chia semínka a dochutíme stéviovými kapkami. Následně omáčku navrstvíme na připravenou panna cottu ve skleničkách.

    Lehký letní dezert: Fit panna cotta

  3. Hotový dezert necháme alespoň hodinku tuhnout v ledici. Než se do něj pustíme, nezapomeneme ho sdílet na Instagramu pod hashtagem #aktinrecepty.

    Lehký letní dezert: Fit panna cotta

    Lehký letní dezert: Fit panna cotta

    Lehký letní dezert: Fit panna cotta

    Lehký letní dezert: Fit panna cotta

Poděkuj autorovi
1
Aktin Proteinové ořechové máslo
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________