Zdravá večeře za pár minut: Řepový hummus

Michaela Dobiášová
Michaela Dobiášová před 5 měsíci
5 min.
Uložit do oblíbených
Zdravá večeře za pár minut: Řepový hummus

Zkuste někdy v obchodě otočit pár krabiček s hotovými hummusy a pro zajímavost hodit očko na etikety. Často objevíte seznam dlouhý jako týden, ze kterého vyplývá zbytečně přemrštěné množství tuků i kalorií. 

Příprava domácího hummusu přitom spolkne pět minut čistého času. A to máme všichni, ne? 

Pro oživení můžete přidat třeba řepu, která této původně indické pochoutce dodá růžové grády a navíc navýší váš denní příjem zeleniny. 

Celá porce obsahuje:

  • 482 kcal
  • 18 g sacharidů
  • 21 g tuků
  • 53 g bílkovin

Ingredience

Ingredience:

Postup

  1. Zdravá večeře za pár minut: Řepový hummus

    Pokud při přípravě receptu použijeme předvařenou cizrnu a červenou řepu, postup je tak jednoduchý, že už snad ani jednodušší být nemůže :).

    Prostě všechny ingredience naházejte do výkonného mixéru a rozmixujte do hladké konzistence.

    Tadá! Můžete servírovat.

    Zdravá večeře za pár minut: Řepový hummus

    Zdravá večeře za pár minut: Řepový hummus

    Zdravá večeře za pár minut: Řepový hummus

Poděkuj autorovi
1
Uložit do oblíbených
 Aktin Minutové ovesné vločky
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________