Jak trénuje "The ROCK"

Jak trénuje "The ROCK"

Dwayne "The Rock" Johnson je v dnešní době jedním z těch filmových hrdinů, jenž disponují ideální postavou, ke které by měli vzhlížet mladí diváci. Denně musí své tělo utužovat ve fitness centru, a proto přinášíme jeho tréninkový plán, který mu napomáhá dosáhnout ideální postavy. 
 

Jak trénuje "The ROCK" 

Dwayne "The Rock" Johnson (*2. května 1972), také známý pod svým ringovým jménem The Rock, je americký herec a profesionální wrestler, který působil ve WWE. Často je uváděn jako Dwayne "The Rock" Johnson a právem se označuje za jednoho z těch, kteří dnes ztvárňují a symbolizují fitness a kulturistiku na stříbrném plátně. 

Přiznám se, že dokud jsem neviděl film Škorpión, vůbec jsem netušil, že někdo jako The Rock existuje. Wrestling se v té době teprve dostával do naší země, a i to jen velmi těžko. Stejně těžce jsme mohli sledovat aktuální dění okolo zahraničních filmových hvězd a jednou z nich byl právě i The Rock. Po Škorpiónovi se po něm slehla zem a zhruba před pěti lety se The Rock vrátil ve vší parádě. Snímky jako Rychle a zběsile, Pain & Gain nebo Hercules si vyžadovaly pořádné množství svalů, a tak nebylo jiné cesty, než se vydat směrem Arnolda či "Slye" a zapracovat na tom, aby jeho postava doznala tvarů, které si opravdový Hercules zaslouží. Nyní budeme mít možnost sledovat The Rocka jako nového "Miče Bjúkenena" z populární pobřežní hlídky; představí se totiž v nové adaptaci, kde bude s lehkým komediálním nádechem zachraňovat životy a dbát na naše bezpečí na plážích Santa Monica. 

Již jeho wrestlingová role si vyžadovala nesmírné tréninkové vypětí, které se aktuálně velmi stupňuje. Jak tedy Dwayne "The Rock" Johnson trénuje pro filmová plátna?

Trénink Dwayna "The ROCK" Johnsona

Pondělí - ramena
Cvik a série Opakování
Tlaky na ramena vsedě 3 21
Upažování* 3 8
Předpažování* 3 8
Upažování v předklonu na kladkách 5 12 - 4
Krčení ramen 5 12 - 4
Posilování krčních svalů na stroji 4 12

*supersérie

Úterý - záda
Cvik a série Opakování
Stahování horní kladky na široko 5 12 - 4
Stahování horní kladky paralelně 5 12 - 4
Přítahy vsedě jednoruč 4 12
Hyperextenze 4 12
Středa - nohy
Cvik a série Opakování
Legpress 4 25 - 16
Výpady na multipressu 4 8
Zakopávání vleže 4 12 - 6
Výpony vestoje 6 16
Čtvrtek - paže
Cvik a série Opakování
Bicepsové zdvihy s jednoručkou 5 12 - 4
Zdvihy na Scottově lavici 6 12, 10, 8, 6, 21, 21
Stlačování kladky 5 12, 10, 8, 6, 20
Francouzský tlak na kladce 4 12 - 20
Kickback 2 15
Pátek - prsa
Cvik a série Opakování
Tlaky s jednoručkami na šikmé lavici* 5 12 - 4
Benchpress s jednoručkami 5 12 - 4
Střihy na kladkách 4 12
Kliky 4 15

Ač trénink vypadá jednoduše, jistě stojí za vyzkoušení. Sami pak uvidíte, zda budete dosahovat výsledků podobně jako Dwayne "The Rock" Johnson. Jedním z principů, které v tréninku uplatňuje je systém Heavy-duty, který proslavil Dorian Yates a je charakteristický jednou maximální sérií cviku. Vyzkoušejte pyramidový systém a do poslední série dejte opravdu všechno. Uvidíte, jakých výsledků dosáhnete. 

  •