Ranní rychlovka: Rýžová kaše s mangem a vanilkou

Michaela Dobiášová
Michaela Dobiášová před 2 lety
Ranní rychlovka: Rýžová kaše s mangem a vanilkou

Rýžová kaše je výbornou alternativou, pokud je pro vás klasická ovesná kvůli vyššímu obsahu vlákniny hůře stravitelná. Rýže obsahuje komplexní sacharidy, které bychom měli do snídaně zařadit, pokud nás čeká náročný trénink, na který však vyrazíme až poté, co nám trochu slehne. 

Obsahuje

  • 89 g sacharidů
  • 3 g tuků
  • 28 g bílkovin

Ingredience

Postup

  1. Ranní rychlovka: Rýžová kaše s mangem a vanilkouRýži uvaříme podle návodu na obale. Krátce před koncem vaření přidáme protein a promícháme. V případě potřeby přidáme trochu vody nebo mléka, abychom dosáhli kašovité konzistence. 

  2. Podáváme s ovocem – my jsme zvolili banán a mango, které skvěle doplňují krémovou vanilkovou rýži.Ranní rychlovka: Rýžová kaše s mangem a vanilkou

R3ptile Cheat Spread Cashew Salted caramel macadamia
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________

Diskuze k receptu