Tip na výživnou svačinu: Proteinový hummus nasladko

Michaela Dobiášová
Michaela Dobiášová před rokem
1
Tip na výživnou svačinu: Proteinový hummus nasladko

Hummus je pomazánka z cizrny, která má kořeny v oblasti Středního východu. A taky nejnešikovnější pojmenování jídla široko daleko. Ale nesuď jídlo podle názvu! I přes něj se tato arabská pochoutka těší stále větší popularitě.

Už jste zkoušeli hummus nasladko? Stačí přidat proteinový prášek dle vlastního gusta, kokosové mléko, oříškové máslo a světe div se! Takovou dobrotu byste možná ani nečekali. Podobně vyšperkovaný hummus se navíc pyšní skvělými výživovými hodnotami a je za pár minut připravený zpestřit váš jídelníček.

1 dávka obsahuje

  • 549 kcal
  • 51 g sacharidů
  • 30 g tuků
  • 39 g bílkovin

Ingredience

Na hummus
K podávání
  • ovoce
  • pečivo

Postup

  1. Tip na výživnou svačinu: Proteinový hummus nasladkoUvařenou cizrnu rozmixujeme společně s kokosovým mlékem a proteinovým práškem do hladké konzistence. Podle hustoty přilíváme po lžících vodu. Nakonec přimícháme kešu máslo (my použili křupavé). Tip na výživnou svačinu: Proteinový hummus nasladko

  2. Hotový hummus podáváme s ovocem, s krekry nebo třeba namazaný na opečený toast. Prostě jak hrdlo ráčí.Tip na výživnou svačinu: Proteinový hummus nasladko

Poděkuj autorovi
43
 Aktin Minutové ovesné vločky
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________