Proteinová ovesná kaše ke snídani, po tréninku nebo po celý den

Andy Pavelcová
Andy Pavelcová před 3 lety
Proteinová ovesná kaše ke snídani, po tréninku nebo po celý den

Tohle je snad úplná klasika. Pokud milujete protein i ovesné kaše, jejich kombinace vás nadchne. Jedna z nejoblíbenějších fitness snídaní se může do pár minut objevit i ve vaší posteli! Jestli jste fanoušci rychlé a přitom teplé snídaně, je proteinová ovesná kaše rozhodně tou nejlepší volbou.

Jedna miska má přibližně

  • 450 kcal
  • 44 g sacharidů
  • 13 g tuků
  • 35 g bílkovin

Ingredience

Postup

  1. Při výběru základu doporučujeme sáhnout po vločkách Mornflake Superfast Oats. Ty vám díky své jemnosti zajistí ten nejnadýchanější výsledek. Vločky nasypeme do hrnce a zalijeme vodou/mlékem tak, aby hladina cca o 1 cm převyšovala vločky. Vaříme na mírném plameni po dobu tří minut. 

  2. Mezitím si vyšleháme bílek do tuhého sněhu. Přidáme ho do vloček, opatrně vmícháme a vaříme další půl minuty.

  3. Kaši odstavíme z plotny a zamícháme do ní oblíbený proteinový prášek.

  4. Libovolně ozdobíme ovocem, oříšky a hlavně nezapomeneme na to nejdůležitější: pořádnou lžíci oříškového másla!Proteinová ovesná kaše ke snídani, po tréninku nebo po celý den

Poděkuj autorovi
5
Aktin Spoko
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________
  • ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________ ________

    ____________________